Veel gestelde vragen:
HELP, ik krijg de box niet open!!
Elke box welke wij verzenden via PostNL zit afgesloten door Blauwe Ty-rips en 1 zegel. Deze kunnen met een schaar of een kniptang worden doorgeknipt.
Voor het retour sturen zitten er ook voldoende ty-rips en zegels in de box toegevoegd.
Moet ik een abonnement afsluiten?
Nee, bij ons betaal je niet voor een jaarlijks abonnement zonder ook maar iets gehuurd te hebben.
Kan ik een set reserveren voor een bepaalde periode?
Om teleurstellingen te voorkomen kan er maximaal 7 dagen van te voren een huurset kosteloos gereserveerd worden.
Waarom dit niet langer van te voren kan is om te voorkomen dat een set bij een andere huurder is en deze de set langer nodig heeft of dat er vertraging bij de post is.
Hoe werkt het verzenden via PostNL?
Wij versturen altijd via PostNL.
Hier is voor gekozen omdat er voor de retouren voldoende inleverpunten zijn door geheel Nederland.
De verzendkosten bedragen altijd € 16,-
Dit bedrag is voor de heenreis en de terugreis van de box.
In de box zit altijd een retour etiket welke op de box geplakt kan worden en gescand kan worden door het inleverpunt.
Kan ik de set afhalen?
Ja dat kan zeker.
Na bevestiging dat de set klaar staat op maandag t/m vrijdag kan dit tussen 9:00 en 17:00 en zaterdag alleen op afspraak.
Hoe lang na bestellen heb ik de set in huis?
Binnen 24 uur na bestellen versturen wij de sets per PostNL of staat de set klaar voor afhaling.
Sneller dan dit? Neem contact op voor de mogelijkheden.
Waarom zit er op sommige sets een waarborg?
LEGO® is erg duur in aanschaf daarom rekenen wij voor de duurdere sets (of sets met speciale dure onderdelen) een waarborg.
Sets met een LEGO® adviesprijs vanaf € 300,- hebben een waarborg.
Deze waarborg komt na controle bij terugkomst binnen 48 uur weer retour op de bankrekening waarmee betaald is met bestellen.
Moet ik zelf batterijen kopen?
Elke set waar batterijen ingaan komen met oplaadbare batterijen.
Na gebruik laden we deze batterijen weer op voor de volgende huurders.
Wat gebeurd er als er onderdelen missen?
Helaas gebeurd het regelmatig dat er onderdelen missen. Meestal kan er wel om een missend onderdeel heen gebouwd worden.
In elke box zit een formulier met vermiste onderdelen. Achterin de bouwinstructies zit een onderdelenlijst met nummers.
Als het formulier terug komt met vermiste onderdelen dan voegen wij deze onderdelen eerst toe voordat de set weer naar de volgende huurder gaat.
Ik ben nog niet klaar met de set maar de huurperiode loopt af.
Geen paniek, er kan simpel bijgeboekt worden via deze link: